Inscenace
Matka a dcera. Regina Rázlová jako MARLENE DIETRICH a Simona Postlerová jako MARIA RIVA ve strhujícím rodinném souboji. Láska a sebeláska. Zlatý prach slávy a neúprosný čas. Věčná bitva s minulostí. Kdo zvítězí? 

MISS DIETRICH lituje

MISS DIETRICH lituje

Česká premiéra 26. května 2017. Obvyklá délka představení je 2 hodiny včetně přestávky.

Autor
Gail Louw
Dramaturgie
Pavel Ondruch
Překlad
Jitka Sloupová
Kostýmy
Alena Schäferová
Režie a scéna
Radovan Lipus

V prodeji

Vstupenky
Kamenná scéna

10.

Březen - ne, 19:00
ne, 19:00
Ze zdravotních důvodů Reginy Rázlové přeloženo na 20. 10. 2024.
Kamenná scéna

24.

Březen - ne, 19:00
ne, 19:00
Ze zdravotních důvodů Reginy Rázlové přeloženo na 01. 12. 2024.
Kamenná scéna

5.

Květen - ne, 19:00
ne, 19:00
Ze zdravotních důvodů Reginy Rázlové přeloženo na 15. 12. 2024.
Kamenná scéna

29.

Září - ne, 19:00
ne, 19:00
Přeloženo z 11. 02. 2024 Předplatné DU-3 Vyprodáno
Kamenná scéna

6.

Říjen - ne, 19:00
ne, 19:00
Přeloženo z 18. 02. 2024 Vyprodáno
Kamenná scéna

20.

Říjen - ne, 19:00
ne, 19:00
Přeloženo z 10. 03. 2024 Vyprodáno
Kamenná scéna

1.

Prosinec - ne, 19:00
ne, 19:00
Přeloženo z 24. 03. 2024 Vyprodáno
Kamenná scéna

15.

Prosinec - ne, 19:00
ne, 19:00
Přeloženo z 5. 5. 2024 Vyprodáno

Podrobnosti

O autorce: Současná britská dramatička a vysokoškolská pedagožka Gail Louw se programově zaměřuje na komorní hry pro malé obsazení. V téměř každém jejím textu jsou ústředním tématem komplikované rodinné vztahy. K dokonalosti toto téma přivedla ve své zatím nejznámější hře Miss Dietrich lituje, která vychází ze skandálního biografického románu Moje matka Marlene Dietrich.

„Jde o velký duel dvou silných žen, z nichž každá má svou pravdu, nesou bolesti a křivdy.“ (Radovan Lipus)

„Ta hra se odehrává v době, kdy se Marlene už uzavřela veřejnosti. Nejzajímavější na tom je to, jak se tak velká umělkyně vyrovnává s osaměním.“ (Regina Rázlová)

Z kritiky Radmily Hrdinové (Právo):
„Obě herečky nabízejí divákům strhující obraz oboustranně bolavého vztahu. Regina Rázlová jde naplno do razantního groteskního sebeshození, ošklivosti a šokující otevřenosti své postavy, ale současně je v ní stále cosi z ušlechtilé rasy ženy, jež okouzlovala davy. (…) Pro herecké výkony i souhru obou protagonistek už teď inscenace patří k vrcholům Ungeltu.“

Média

Program